Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

HUUAAA!!

Av pippan - 26 oktober 2013 09:30

Utgång på en lönefredag, det kan väl inte bli annat än kul?

Bokade billigt hotellrum för att vi alla ska kunna dricka.

Jätte kul med polarna på vår lilla förfest. Träffade roliga killar i korridoren.

Sen ut på en femkrog.


Jag har ju börjat se mitt eget beteende. Jag är ju direkt rädd för att träffa någon.

Jag ser en trevlig kille som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att prata med.

Men vad gör jag då? Jo jag låter en rödhårig kille i en mönstrad stickad tröja som pratar engelska (alltså en riktig säker NO-GO) hångla lite. Antagligen bara för att skrämma bort den andra. För "engelsmannen" hade jag inget intresse i alls.


Jag hör verkligen inte hemma på krogen för något annat än att dansa...


Väl tillbaka på hotellrummet så blev jag trött på mina polare. Den ena drack för mycket för att komma in å den andra hon knullade tills jag blev galen. Sån jävla brist på respekt, hon vet ju att jag ska jobba!! Jag har sovit max en halvtimme i natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pippan - 29 november 2013 10:16

Är pippans tid över? Vi pratar så seriöst redan. Han är så kär. Känner att jag behöver lugn och ro. Undrar vart och när jag hittar det? Ännu en fullspäckad helg på väg. . ...

Av pippan - 26 november 2013 16:28

Inte ska väl jag... Inte är väl jag sån som sätter mig i bilen för att åka till honom kl elva på kvällen? Inte är väl jag den som pussas halva natten innan vi somnar nära?   Inte är väl jag den som ber honom komma in på rummet och smyger till...

Av pippan - 25 november 2013 17:48

Jag har i dag sagt farväl till min älskade vän. Vi har pratat i snart ett år. Men i dag är det dags att släppa loss till förmån för kollegan. Jag har honom att tacka för att jag lever. Det är helt tack vare honom. Min mentala tränare. Låten...

Av pippan - 24 november 2013 22:45

Vi har haft möte i kväll - som på jobbet fast annorlunda. Pratade om oss, rädslor, förutsättningar, framtiden, förhållningssätt till arbetet. ...Nu tar vi oss sakta framåt. ...

Av pippan - 24 november 2013 10:45

Jag skulle ha åkt till en kompis men han kom över istället. Vi gjorde absolut ingenting. Myste, småpratade å hånglade förstås.Jag bad om respit med sex. Jag är inte helt redo. Men en liten raket vart det...Vet inte om han klarar mig som jag är. Då vi...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards