Alla inlägg under augusti 2013

Av pippan - 31 augusti 2013 16:41

Jag som skulle sova ikapp all sömn jag missat i veckan. ...

Drog till stan ut på Golden hits för ovanlighetens skull. Hitta en finsk variant på mitt danska X. Hångla upp honom rejält. Pratade mycket med en trevlig kille med ring på fingret. Det är bra för mig att öva på minglande igen.

Nu har jag snart jobbat klart för idag och då ska jag äntligen sova! !!!!

Av pippan - 28 augusti 2013 22:12

Visst fattar jag att det är en del pms men jag kör för hårt igen. .. :-(

Jag gör för mycket, jag vill för mycket. Slutprodukten är att jag redan känner mig galet trött.

Den här veckan har varit späckad. Å den är inte slut än. Jag har inte en ledig stund. Gör om gör rätt. Planera om.

Jag gick arg från jobbet idag. .. mailade chefen från bussen. Vill inte ta med mig arbete hem. Lyckades att bryta mönstret och ha kalas för sonen...

Gratis min älskling. ..

Känner mig ensam idag...
Jag önskar mig en man i julklapp

Av pippan - 20 augusti 2013 08:15

"En-till-Micke" kom på returmatch inatt.

Härligt att få sova nära, fast jag kunde ha varit ännu närmre...


Jag blev påmind av varför han var välkommen tillbaka och varför han inte kommer att komma tillbaka.


Åhh vad jag gillar sex!!!

Av pippan - 16 augusti 2013 23:15

Blir det så tomt.
Oftast så sover jag bara. Så även denna eftermiddag.

När jag vaknade satte längtan efter en man in. Men inte fanns det någon där för mig.
Jag tror inte att det är meningen att jag ska träffa någon. Även om det är grymt frustrerande.

Jag tog tag i de viktigaste sakerna inför imorgon. Det är jobb dop och tjej kväll.
Blir nog en bra dag.

Resten av veckan är träning och att få ordning på huset.

Semester är över och jag är riktigt trött.

Av pippan - 15 augusti 2013 21:48

Jag är inte på topp.
Har egentligen haft en bra dag.
Solsken bad, jag hoppade från femman! !!
Men nu har jag glömt dricka bubbel igen!
Jag tänkte ju fira genomförd intervju. Jag gjorde inte bort mig iaf.
Barnen åker till sin pappa imorgon. :-(
Vi har möblerat om i huset och hoppas på att få in en hyresgäst.

Vill bara säga bläääää

Av pippan - 14 augusti 2013 19:02

Jag trodde att X inte skulle överraska mig mer. Att chockernas tid skulle vara över.
Men tydligen har jag fel.

Dock hade jag helt rätt i mitt antagande om att X och hans före detta fru är ihop igen.
Där försvann möjligheterna att träffa bonusen igen. Oro hur frun ska klara det. Men inte min apa...

Jag är osäker på vad hon säger av det jag sagt. Men det är väl bara acceptera.

Min reaktion var stark. Mage utslagen och ångest som äter mig. Förhoppningsvis går det snart över, det är iaf inget stort i mitt liv egentligen.

Av pippan - 12 augusti 2013 20:01

Jag är fortfarande så glad att vara hemma. .
Jag älskar mitt hem!!!!
Så här lycklig har jag inte varit sen jag var nykär i X.
Å dessutom Niclas its all because of you

Av pippan - 12 augusti 2013 09:34

Aldrig har det gått så fort!
Igår söjte jag ett jobb. Nyss ringde de om intervju. På torsdag bär det av. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards