Alla inlägg under april 2013

Av pippan - 27 april 2013 10:45

Hjärtat är min drömkille...

Han är den kille som jag har varma känslor kvar. Vi ses aldrig eftersom att han har slutat på mitt jobb.

I går var det AW. Jag var så glad att se honom och visst var han glad att se mig, men inte på det viset.

OK eftersom det skiljer ca 8 år på oss.

Det jobbiga var att det vart kvällens snackis.

Stackars stackars hjärtat.   

Av pippan - 20 april 2013 17:00

Jag mötte Jack i onsdags. Oj vilken kille!   


Ibland ska man verkligen känna tacksamhet till nätdateing.

Jag skulle aldrig gå fram till Jack på krogen. Han är inte min typ.

Men när man pratar och har roligt en hel kväll och blir behandlad som en prinsessa. Han bjöd på god mat, bredde min smörgås till frukost och skickade med mig matlåda. Då är jag bara tacksam för att jag inte är så ytlig som jag ibland kan bli.


Men det som gör Jack till den han är för mig...   

Han är den bästa jag någonsin haft sex med. Vilken gud! Han gjorde saker som ingen annan gjort förrut.


Han ville inte ses mer. Var velig om han bara ville ha seriöst eller leka. Jag gillar inte känslan av att vara så styrd. Ta dagen som den kommer å låt det bli som det blir...


Don't you come back no more...

Av pippan - 15 april 2013 21:00

Vad ska jag kalla honom? Den här busen som hållit mig vid liv eller levande de senaste månaderna..

Hållihop? Johan? Lekkamraten? Jaja han fanns i många skepnader.


Nu har jag sumpat honom. Det trodde jag inte gick. Vi har dissat varandra många gånger. Han har alltid kommit tillbaka.


Killen som gillar att titta. Han utmanar kvinnor att ha sex på offentliga ställen med okända män. Han tittar på.

Jag har ingen gång trott att han lekte med bara mig. Jag hade inte bara honom. Såg ju på internet att han var på jakt hela tiden. När jag lekte med en annan och inte gjorde som han sa bröt han med mig.


Han har hela tiden varit speciell för mig. Han har triggat mig som inte många kan. Varit tuff på sms, munnhuggits hela dagar. Jag är skyldig honom många tack för att han fått mig genom de här tunga vintermånaderna. Undrar om han vet allt gott han har gjort mig.


Skulle velat lära känna honom bättre. Jag hade gärna utökat buset till vänskap oxå. Men det var han aldrig intresserad av. Jag funderar på om han har någon, vet hon då?


Han har fått mig att prova nya saker på nya ställen. Jag skulle aldrig vilja vara utan de upplevelserna.


//Älskling   

Av pippan - 14 april 2013 02:45

Var på fest i föreningslokalen...

Blev överraskad av honom när han bara hånglade upp mig i stugan när de andra var utanför.

Han söp mig synligt under bordet och var såpass berusad sjlv att han nog inte förstod att de andra såg.

Har tydligen ett öppet förhållande till sin fru.

Det bidde åka av :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards