Alla inlägg under september 2013

Av pippan - 29 september 2013 16:40

Jag kunde inte sova... Blev massa mess...
Tillslut stod han bara här.
Jag vet att det är riskfyllt...
Jag känner det idag. Jag kommer falla å han är gift. Det här kan bara leda till hjärtesorg för mig.


Av pippan - 25 september 2013 17:59

Messade igår:
"Är i stan imorgon"
Fick svar på lunchen idag
"Är här - vill du bli tagen"
"Ja"...

Å på mindre än tio minuter i hans bil var det klart :-D

Av pippan - 24 september 2013 10:10

När jag kom till friskis stog en bekant utanför och väntade på sin fru. Jag flirtade med den här killen för tre fyra år sedan när jag fortfarande var gift. Nuförtiden är han kompis med barnens pappa. Jag fick en kram som var alldeles för lång...

Senare när jag gått och lagt mig hade han letat upp mig på fb. Han ville träffas.
Då var jag alldeles till mig.

Nu tänker jag att lägga känslor på en gift kille bara kan vara förödande.

Av pippan - 14 september 2013 04:47

Träffa en söt kille inatt.
Trodde nog att flirten var besvarad.
Han försvann sen helt plötsligt. Kan det vara så att det finns en flickvän med i bilden? Att det blev lite tokigt när han tänkt följa med mig hem?
Eller var det fel på mig?

Att åka hem utan kille känns ok. Men att bli dissad så där. ..

Ouch

Av pippan - 13 september 2013 19:56

Börjar bli orolig. ...
Tror kanske att det finns känslor hos en kollega som jag just har spenderat em med.
Vi har varit i en styrkelyft lokal. Han har visat mig mycket idag och jag lär ha ont i helgen.

Det kändes som att när jag skulle gå så var det kramläge... Ojojoj inte en kompis kram.
Det här vet jag inte om jag vill. .

Stackars honom...
Hur tar jag mig ur det här?

Av pippan - 10 september 2013 22:12

Jag gör iaf det.
Vi pratade just i telefon.
Vill tala om för honom att jag älskar honom.
Men men. . Jag tror han vet och jag tror att det är besvarat.
Han har bara valt ett annat liv.

Av pippan - 9 september 2013 22:45

Har undrat var man får tag i det lätt...

Av pippan - 9 september 2013 22:44

Jag orkar inte mer.
Mötte X idag. Jag får sånt påslag, puls andning, panik... när adrenalinet går ur kommer huvudvärken.
Jag orkar inte hur han sätter mig ur spel.

Jag ger upp. ..
Lägger mig platt och reser mig inte igen.

Längtar efter en trygghet i mig själv och i entrelation. ..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards