Alla inlägg under oktober 2013

Av pippan - 28 oktober 2013 09:45

Att jag och kollegan som gillar mig fick ihop det...

Antagligen bara för att jag vart tvungen att säga "som kompis" till honom ifredags.

Idag är han inte på kontoret. Det blir tomt utan hans uppvaktande.


Jag hoppas verkligen att vi kan bli kompisar.

Av pippan - 27 oktober 2013 20:56

Varför är det tabu med ensamhet?
Varför mår jag skit av att känna ensamhet?
Jag har en skitdag. Träning hjälpte inte. Finns ingen att ringa, ingen som hör av sig. I ett år har jag lidit sviterna, ingen vill höra mig säga att jag mår skit längre. Ingen skulle förstå mig om jag deppade ihop och gjorde dumma saker nu. De är så trött på tjejen som blev trasig. Då kan jag inte ringa någon.

Jag önskar mig så någon speciell som jag kan slippa vara ensam med.

Av pippan - 26 oktober 2013 09:30

Utgång på en lönefredag, det kan väl inte bli annat än kul?

Bokade billigt hotellrum för att vi alla ska kunna dricka.

Jätte kul med polarna på vår lilla förfest. Träffade roliga killar i korridoren.

Sen ut på en femkrog.


Jag har ju börjat se mitt eget beteende. Jag är ju direkt rädd för att träffa någon.

Jag ser en trevlig kille som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att prata med.

Men vad gör jag då? Jo jag låter en rödhårig kille i en mönstrad stickad tröja som pratar engelska (alltså en riktig säker NO-GO) hångla lite. Antagligen bara för att skrämma bort den andra. För "engelsmannen" hade jag inget intresse i alls.


Jag hör verkligen inte hemma på krogen för något annat än att dansa...


Väl tillbaka på hotellrummet så blev jag trött på mina polare. Den ena drack för mycket för att komma in å den andra hon knullade tills jag blev galen. Sån jävla brist på respekt, hon vet ju att jag ska jobba!! Jag har sovit max en halvtimme i natt!

Av pippan - 23 oktober 2013 21:35

Igår kväll surfade jag runt på en datingsida med telefonen. Bilderna o små och jag klicka och kika på snyggingar. Men OJ hoppsan helt plötsligt hade jag klickat på mr Syrlig, min sexgud till kollega.

Skrattet bubblade och jag visste inte vad jag skulle göra. Han får ju i samma ögonblick veta vem som tittar. Jag sov så dåligt. Var så orolig för att komma till jobbet. Valde att skriva till honom och kolla att allt var ok imorse. Nu har han blockerat mig...

Det måste vara ett tecken på att han inte är intresserad. Synd tycker jag. Jag drömmer och fantiserar mycket om honom. Men dags att släppa taget.

Av pippan - 18 oktober 2013 21:57

känns trist.. men pank som jag är blir det inga fester :(

Livet rullar på och jag jobbar mycket för att få ihop cash...

Då blir det heller inte många inlägg insåg jag just!


Så vad händer?


Bibilotikarien smsar på.. idag senast:

Pippan: Jag är stolt (över hans idrottsresultat)

Bibliotikarien: Varför

P: Du är min

B: Ja

B: och du är min


Jag har kärlek till goofy iaf!


Kollegan med crush på mig är så glad att han blir röd i nyllet varje gång han ser mig och bara skrattar.

Vad ska jag göra åt den stackarn? De som vet säger låt det vara så behöver det inte bli pinsamt. Jag försöker men det är svårt när jag jobbar nära någon jag gillar som kompis.


Kollegan som är en sexbomb... Han är den sexigaste mannen jag någonsin sett. Jag drömmer om honom på nätterna och fantiserar om honom på dagarna. Må gudarna vara goda å ge mig honom....

Av pippan - 15 oktober 2013 17:49

Jag är så tänd på min kollega. Jag satt och bollade en kund nyss. När han gick ut ur rummet vibrerade jag.
Jag såg hans bröstmuskler genom skjortan, jag vill bara ta på honom.
Han har den snyggaste rumpan.

Jag vill klia hans skägg. Shit den här killen vill jag ha!!!

Varför vill han inte ha mig?

Av pippan - 7 oktober 2013 22:29

Det kommer att gå illa. ...
Vi närmar oss årsdagen av kulmen på mitt före detta liv. Jag börjar tappa vind.
Utan vind kan jag aldrig stå emot.

Att helt plötsligt längta efter en kille känns overkligt. Att längta efter en gift kille är ju som att pimpla utan att borra hål i isen. Att ligga med en gift kille som jag kommer att få känslor för är ju som att be om en avrättning.

Jag är inte stark nog! Fatta det lilla gumman. ..

Åhh ändå tänker jag att ett meddelande till spelar ingen roll

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards